Fredag och helg om några timmar.

Sitter på tunnelbanan påväg mot jobbet nu, idag är det som så många andra dagar fakturering som står på schemat. Skönt då dagarna brukar gå väldigt snabbt då. :)

Lämnade skrutt på förskolan, ingen puss fick man utan en snabb kram bara. Men det är bra iaf, hon trivs ju på förskolan vilket är underbart.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt då Linnea åker till sin pappa idag och stannar där över helgen så jag blir nog bara hemma vilandes och slappandes i soffan antagligen. Ska rensa lite mer i Linneas rum också, den damen har så otroligt mycket leksaker. Hon hinner knappt leka med allt, måste även be någon om hjälp med att få upp en hylla så att jag kan få in lådor under den, bättre förvaring helt enkelt.

Dags att kliva av tunnelbanan och hoppa på bussen, vi hörs senare (antagligen) :D

Slänger upp en bild från imorse på mig och min härliga mage som bara växer och växer. U N D E R B A R T !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0