Vår vår vår, mer vår åt folket.

Påväg hem från jobbet, REDAN, underbart. Kunde gå tidigare då det har varit jätte lugnt idag, men skönt det för jag har fått massa gjort.

Har tänkt gå förbi pressbyrån nu och kolla om dem fått in dem nya glassarna som man kunde läsa om i Metro idag. Solero dem där små glasskulorna är tillbaka, namnam. Den ända glassen jag åt när den fanns. Hoppas den har kommit. :) sen såg jag lite andra goda nya glassar också som jag tänkte köpa hem. Jag och Linnea kan ha våran egna glasspanel. :) det kommer hon att gilla. :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter ju jättehärligt! Tipsa oss sedan vilka som var godast//Puss o Kram Ma

2012-03-02 @ 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0