Ush och blä.

Årets först fästning hittad på Linnea. Skulle borsta hennes hår imorse och då satt den där bak i huvudet. Blä. Trodde inte att dem hade kommit ännu då det fortfarande är rätt så kallt men nu är dem här, bara att börja hålla koll nu då.
Den måste ha kommit på henne i onsdags när dem va på skogsutflykt med förskolan och sakta men säkert klättrat sig uppåt.
Men hon är så duktig min skrutt så det är inga problem. Vi ska väl snart ta den tredje sprutan mot TBE jag mormor och Linnea också. Blir väl nu i april eller maj.

Nu är jag strax på jobbet och har massor att göra, måste även gå tidigare då jag har utvecklingssamtal på linneas förskola klockan två. Så måste gå en halvtimme tidigare, jobbar nog in lunchen bara, har köpt med mig massa frukt som jag får äta under dagen.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Celina

Stackars stackars dig som måste gå tidigare :) Ska bli roligt att ses imorgon. Vi går upp runt åtta säkert och tar det lugnt under morgonen men är säkert hos er innan elva. Om det går som jag vill. Eller om det går som jag vill kommer vi inte alls utan åker till förlossningen istället men du fattar.. Puss och kram

2012-03-30 @ 12:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0