Tisdag & Sleepover.


Godmorgon ni fina.
Allt bra med er en morgon som denna?
Med mig är det helt okej, lite tankar och matthet efter gårdagen kuratormöte dock.
Va väldigt nervös i början, men det släppte rätt så fort men oj va tufft det va.
Det hade jag inte förväntat mig, i början kom inga tårar och jag tänkte då för mig själv (borde jag inte gråta? Det här ska ju vara jobbigt för mig.) Hade väl sett mig själv framför mig tidigare hur det skulle se ut.
Sen ställde kuratorn EN fråga och den gjorde att det brast för mig, allt kom ut, eller kanske inte allt men ack så mycket tårar och svåra andetag det blev. Den frågan tog, rakt in i hjärtat.
Den frågan fick mig att känna en väldig rädsla över vad som faktiskt kan hända men som ALDRIG får hända.
Jag har aldrig känt mig så rädd för något som jag gjorde i just det ögonblicket.

Till något annat som är ROLIGT. :)
Idag ska jag och Linnea ha en sleepover hos Alexsandra (www.alexsandralotman.blogg.se)
Ska blir väldigt mysigt, bara vi tre tjejer, plus hunden Erida, så fyra tjejer. Plus lilla pojken i magen såklart så fem st blir vi. :)
Jag har tagit ledigt imorgon för mig och Linnea för att hon ska till tandläkaren för första gången, fast det är inte förens på eftermiddagen. Men jag tänkte att vi skulle ha en lugn dag tillsammans innan vi ska dit. :)
Så då slog vi ihop det med en myskväll med Halvan min. Linnea tycker att det ska bli jätte roligt att få träffa Erida igen och busa med henne. Känn dig bortglömd Alexsandra. :P Nej då vi längtar efter dig också.

Nu måste jag återgå till arbetet med faktureringen.
Vi hörs senare, (antagligen) :)


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

SV: tyst med dig, då städar jag inte alls :P <3

2012-03-20 @ 11:23:25
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0