Tisdag 27/3


Usel på att blogga? Javisst.
Vet inte varför det har blivit så, tappat lusten någonstans på vägen kanske.

Är på jobbet och håller på med lite inleveranser, säger inte er någonting men så är det iaf.

Idag ska jag hämta Linnea direkt efter jobbet för att sedan vända om och gå neråt mot tunnelbanan igen och möta upp mor min. Vi ska gå och titta på gardiner till Linneas sovrum och draperi till hennes "koja" i samma mönster, lycklig hon kommer att bli. Välja lite tyger fritt. Fast tror att mormor redan hade tittat ut något faktiskt.
Vi får väl se.

Annars då? Jodå det är väl bra, men det har även varit bättre.
Är otroligt tacksam för att jag har Alexsandra i all den här galenskapen.
Hon förstår mig, ger mig råd och hjälper mig till en lättare vardag.
Tack!

Idag saknar jag, jag saknar vissa människor.
Vänner som jag har nu och vänner som jag "förlorat" på vägen.
Men jag förhoppningsvis så dem jag har kvar nu är dem jag kommer ha vid min sida resten av livet.
Det känns som att det borde vara så nu iaf, jag är 25 och dem flesta av mina vänner är jämn gamla med mig.
Så jag hoppas verkligen att det är vi som kommer hålla ihop i framtiden.
Som min mamma tex. har med sina vänninor från lågstadiet, dem träffas minst 3ggr om inte mer per år,
då dem byter av varandra med att bjuda över dem andra tjejerna.
I somras va dem ute på landstället över en helg osv.
Jag hoppas att det blir så för oss, fast att vi ses oftare än 3ggr på ett år.

Nej nu börjar jag svamla massa bara. Dags att återgå till jobbet.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Lotta

Plutt! Och nej, jag har inte sett ut något tyg, det ska vi göra tillsammans... Två av tjejerna som jag träffar några gånger om året har jag hängt ihop med sedan vi var ca 3 år gamla - inte dåligt!!!

2012-03-27 @ 12:57:42
Postat av: Alexsandra

Och jag är så glad att jag har dig. Älskar dig kompis! <3

2012-03-28 @ 12:22:19
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0