Redan onsdag och snart helg igen.

Veckorna går verkligen overkligt snabbt nu, håller ni inte med?
Igår som sagt så åkte jag och Linnea in till mormors jobb och hälsade på lite snabbt. Efter det gick vi till tygaffären och skulle välja tyg till Linneas gardiner som mormor ska sy åt henne. Direkt när vi kom fram till barntygerna såg Linnea de tyget hon skulle ha. Ett rosa med vita moln, väldigt fint tyckte jag och mormor men försökte även få Linnea att titta på andra tyger. När jag då sa:
- titta vilket fint tyg med bilar på.
Linnea:
- det där rosa va fint.
Jag:
- titta vilket fint med prinsessor på?
Linnea:
- det där med rosa va fint mamma.
Okej okej, vi har förstår kändes det som, det blir rosa gardiner med vita moln. :) kommer nog bli jätte fint. Längtar tills mormor sytt färdigt.

Efter det gick vi till lite andra butiker och tittade och efter det åkte mormor hem, vi försökte dock övertala henne till att äta middag med oss inne i stan men det kunde hon inte då hon va tvungen att tvätt. :(
Men jag och Linnea gick iaf och åt på mongoliska och himmel va gott det va.
Linnea åt bra och jag likaså. En väldigt mysig mor och dotter kväll/middag. Efter det åkte vi hem och sov båda två.

Tack mormor och skrutt för en mysig tisdag igår.

Nu? Jobbdax. Ska röja undan en del här på skrivbordet. Det samlas ju så lätt. :p

Trevlig onsdag på er.

Ps. Linnea fick ett par nya solglasögon igår, balla va?


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Vad fint med rosa med moln på. Jag funderar på att köpa sånt till min lilla kille.



Vad söt hon var i sina nya coola brillor.

Love! <3

2012-03-28 @ 12:24:50
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: Celina

De är superenkla att göra! Bara vispa ihop allt med elvisp och knåda det sista så att det blir en deg! Krams

2012-03-28 @ 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0