Onsdag redan, härligt.

Sitter på tunnelbanan påväg till jobbet, lämnat Linnea på dagis efter en liten promenix. Vi tog en annan väg än vad vi brukar idag så de tyckte hon va spännande, ishalt va det. Roligt tyckte Linnea, mindre kul för mig, men vad gör man inte. När vi nästan va framme på förskolan så säger Linnea jag har har ont i benet, nej jag har ont i magen. Men när vi va inne på förskolan blev det andra bullar. Sprang in på avdelningen och satte sig sedan ner för att läsa en bok. :) mammas lilla bustroll.

Vet ni när jag somnade igår? Kvart över sju med min lilla skrutt, vaknat några ggr inatt men inga större problem, sen klockan 04:55 slog jag upp ögonen och va klarvaken. Så klev upp gjorde iordning frukost och här sitter jag nu. Känner mig väldigt pigg, skönt faktiskt.

Nu ska jag alldeles strax kliva av då vi hörs senare, antagligen. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0