Godmorgon, vilket väder.

Hur står det till idag då? Själv känner jag mig ganska pigg, men när jag skulle upp tog det imot lite.
Så nu ska jag berätta lite om natten och dagen hos Alexsandra.
Vi har haft det super mysigt trots en väldigt vaken hund. :) och en väldigt nyfiken men sen helt plötsligt försiktig Linnea.
Det har varit full fart hela tiden. Vi började tisdagen med att handla mat tillsammans, det blev som sagt köttbullar & potatismos och sedan lite mys i soffan med vindruvor och juice. Underbart, jag nattar Nea i sovrummet varpå jag själv somnar. Vaknar vid elva och går upp till Alexsandra som faktiskt fortfarande ligger vaken. Vi glor lite på tv och pratar sedan somnar vi också. Men tror ni att det blev en tyst natt? Nejdå vi har ju en väldigt nyfiken och glad Erida där hemma som helst av allt skulle ha velat sovit med Linnea. :) så hon krafsade på dörren och gnällde imellan åt. Jag vaknade ibland, gjorde dock ingenting, Linnea där imot sov HELA natten. Väldigt skönt.
På onsdags morgonen åt vi en mysig frukost tillsammans och gick sedan ut och busade med Erida och Linnea och jag lekte även lite i parken, efter det hem och göra pannkakor och äta med sylt, grädde och glass, namnam.

Strax efter det va jag och Linnea tvungna att åka till Farsta för att gå till tandläkaren och ack så bra det gick. Hon är så duktig min tös, visade tänderna redan ute i väntrummet. Allting va jätte fint i munnen sa dem, hon har helt vita tänder och alla 20 har kommit upp. Väldigt skönt att höra så positivt. Fast varför skulle vi inte få höra de, borstar tänderna morgon och kväll inget tjafs om saken. Linnea fick även en tandborste, en ROSA såklart och ett klistermärke.
Hon va så stolt över sig själv och jag kunde inte sluta säga det till henne, hon tröttnade nästan på att höra det. Min stora tjej.

Nu är jag på jobbet så vi hörs sen.
En stor kram till er i detta underbara vår väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0