Godmorgon lördag.

Just nu sitter jag och Linnea och dricker varm choklad med grädde och myser till Megamind. :) efter det ska vi göra iordning frukost och mysa ute i köket istället. Sen innan lunch kommer Celina och hennes dotter Julia och ska leka med oss. Jippi! :)

Igår va ju jag och Linnea över hem till Emma & hennes sambo Jonas och fikade, super mysigt va det. Emma väntar även en liten bebis som ska titta ut i mitten av Juli är det sagt, ska bli kul att se den lilla krabaten och lära känna. :) vi va först där hemma och fikade, lekte med deras hund Alice. Otroligt lugn och härlig hund, Linnea busade för fulla muggar med henne, gömde leksaker sparkade boll osv. Hon fäste sig även väldigt fort vid Jonas och pratade mycket med honom. :)
Nu har även jag och Emma bestämt oss för att det är slut med att vi inte träffas, vi bor 50m ifrån varandra och ses aldrig men nu är det slut med de. På måndag har vi bestämt oss för att ta en lång promenad med Alice runt halv fem. När vi precis hade gått ifrån dem efter promenaden på kvällen så sa jag till Linnea, jag längtar tills på måndag när vi ses igen, det gör jag också sa hon bestämt till mig då, jag längtar. :)

Nu ska jag fortsätta morgonmyset med min lilla underbara.
Trevlig lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0