Goddag goddag folket.

Hur står det till idag? Med mig är det bra just nu, hade en väldig värk i magen imorse + att jag har sovit som en kratta inatt men annars så. Arbetsdagen tog precis slut och jag hade turen att hinna med bussen som kom direkt när jag ställde mig vid busshållsplatsen. Otroligt skönt må jag säga. :)

Ska hämta skrutt nu och sedan ska vi vara ute ett tag och njuta av vädret och gunga lite.

Nej nu ska jag ringa min halva Alexsandra. Så skönt att vi blivit så pass nära igen, pratar minst en gång om dagen och kan prata om allt. Är så otroligt tacksam över att jag har dig bredvid min sida i all denna turbulens som jag har just nu. Så en riktigt stor PUSS till dig idag min kära.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Du är ju för go!! Jag är också så glad att jag har dig min vän ♥ och kan prata med dig om allt mellan himmel och jord

2012-03-12 @ 20:16:39
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0