Fredag redan, veckorna flyger förbi.

Redan helg? Snabbt det går nu, rätt så skönt om ni frågar mig. När sommaren väl kommer så kan det dock få sakta ned så att vi får njuta av den ordentligt.

Igår satte vi ihop Linneas nya säng som ni kanske har sett. Gick jätte bra, morfar och morbror Richard va väldigt duktiga arbetare. :) även Linnea hjälpte till och skruvade och gav plankor osv. Jätte bra gick det iaf, vi la oss i hennes säng vid halv nio då det blev lite sent med ihopsättningen igår men det gjorde ingenting. Så vi kröp iaf ned under hennes täcke och läste boken bärgarn/bilar. Efter det så låg vi och pratade lite sen somnade vi båda två, jag vaknar vid kvart i elva och förflyttar mig då till min säng medans Linnea sover vidare. Vid kvart i två vaknar hon dock och jag går upp och hämtar henne så hon får sova vidare i min säng. Vi får se hur det går inatt. :)

Här kommer en bild från igår då morfar står och skruvar fast plankorna som madrassen ska ligga på och nästan blir ihopklämd, något som roade Linnea väldigt mycket. :)
Sen är det även en bild från imorse när Linnea cyklade till förskolan, SÅ duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0