Drömmar är bra roliga ibland.


Vaknade imorse och tänkte hur dum får man vara?

Jag, Alexsandra, Jossan & av någon konstig anledning Hugo Rosas, WTF?!
Jaja, vi va iaf på Magelungsskolans skolgård.
Det va där jag och Jossan gick i grundskolan 1-6.
Vi sätter oss iaf på gungorna och börjar prata om kuvös som bebisar kan få ligga i när dem är små.
Jag berättar då att när jag va ca 2 månader fick jag ligga i kuvös några dagar pga att jag va så förkyld.
Det är alltså sant.
Alexsandra kläcker då ur sig:
- Fast du svettas ju typ aldrig?
Jag:
- Va snackar du om?
Alexsandra:
- Ja, man ligger i kuvös för att man svettas och behövs kylas ned!
Jag:
- Är du dum eller?
Alexsandra:
- Vadå? Det är ju så.
Jag:
- Nej Alexsandra, bebisar ligger i kuvös pga att dem har svårigheter att andas/ problem med lungor osv.
Alexsandra:
- Nej så är det verkligen inte.
Jag:
- Ring din mamma och fråga så ska du få se.
Jossan och Hugo står och småskrattar och säger till Alexsandra att Fia har faktiskt rätt.
Direkt efter det vaknar jag.

Tittade mig runt om i rummet och flinade, vilken puckad kompis man har ibland. haha.

Du är bra söt du Alexsandra, skulle vara kul om du va så korkad ibland. Men det vet jag att du inte är.
Men i mina drömmar, där är du inte smart! :)

Nu måste jag fortsätta jobba.

Idag känns som en bra dag, ville bara dela med mig av de.

GLÄDJE TILL ALLA!! <3


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Haha, de är lugnt att jag inte är den smartaste tjejen i dina drömmar för vi båda vet att jag är den smarta i verkligheten :) tihi <3

2012-03-29 @ 11:40:01
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0