Då va det en ny måndag och en ny vecka.

Känner mig ganska trött då jag drömt väldigt mycket inatt, vaknat flera ggr och låg och svettades när jag vaknade nu när klockan ringde. Men men, så kan det vara.
Nu sitter jag och äter flingor med fil & russin och sedan ett glass juice till de. Sitter fint så jag orkar med dagen, jag orkar ingenting om jag inte äter frukost nu för tiden. Tidigare har jag alltid tagit med mig en frukt eller köpt med mig en liten youghurt till jobbet bara och så har det räckt. Det skulle det aldrig göra nu, hänt en gång, då fick jag huvudvärk väldigt snabbt, magen värkte och jag kände mig väldigt matt. Men tur att jag inte gör om det då. :p

Snart dags att fixa sig för att gå till förskola och sedan jobb, vi tar cykeln även idag till förskolan, bra övning för Linnea + roligare färd dit. :)
Idag är det även dags för mitt första möte med kuratorn, lite nervös är jag, men det blir nog jätte bra. Ska bli skönt att få prata av sig lite med någon utomstående som varken dömer eller "rättar" mig, äsh jag vet inte. Men det blir nog bra.

Nej nu måste jag börja fixa mig, vi hörs senare.

Trevlig måndag på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0