13/3, jobbar och sliter.


Nej riktigt så illa är det inte.
Men jag arbetar iaf, har fakturerat idag och skickat iväg lite ordrar osv.

Så hur är måendet idag? Bättre, men har sovit som en kratta även inatt.
På måndag är det dags för första mötet hos kuratorn, får se vad som sägs och görs då.
Se om allt blir ännu bättre för mig då eller om jag stannar kvar och stampar här.

Fast framåt går det ju alltid, jag är glad över mitt beslut och nöjd med det.
Snart kommer det ut här i bloggen också men inte riktigt ännu då jag inte känner mig redo för det ännu.
Mycket dömande och tråkiga saker sägs tyvärr, så är det.
Vissa som man trodde skulle finnas där visar lite andra sidor än vad jag hade förväntat mig.
Men men, that's life, alla kan inte ligga mig till lags hela tiden. :p
Glad över att jag har dem nära jag har iaf.
Med tiden blir det säkert bättre, allt löser sig för mig på ett eller annat sätt, vare sig ni är med mig eller inte.

Konstigt inlägg men det bara blev så idag.

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0