Upp, ner, vänster & höger. Vart ska jag?

Mina känslor är över hela väggarna just nu känns det som.
Känslor för det ofödda barnet i magen, känslor för Linnea, mina vänner, nära och kära, ja ALLA i min närhet för tillfället. Allt känns så starkt, blir både ledsen och glad om vart annat när jag tänker på allt.
Vissa saker är tuffare att känna och tänka på, vissa människor gör ondare än andra, vissa ler jag åt när jag tänker på dem. Jag vet inte riktigt vad det är jag känner.
Antagligen graviditetshormoner, men sen händer det mycket just nu också.

Är tacksam för att jag har mina, dem som stärker mig och ger mig ork.
Mamma, du är den finaste man kan ha, tack för att du födde mig så att jag fick bli din enda dotter. Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade dig eller pappa, eller Richard. <3

Väldigt mycket känslor som sagt.
Nej nu ska jag njuta av en lugn kväll då min kära lilla skrutt är hos sin pappa, blir nog en ansiktsmask eller nått sådant. Lite grönsaker och dipp kanske.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag måste ha någon känslostorm i kroppen efter graviditeten då för jag blir alldeles tårögd när jag läser hur fint du skrivit om din familj hehe. <3 puss vännen

2012-06-11 @ 15:21:19
URL: http://emiliaisabellas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0