Torsdag 28/6

 
Torsdag och imorgon blir det helg och LANDET baby för mig och Linnea.
Vi åker direkt efter jobbet med morfar och antagligen mormor, annars kommer mormor ut på lördagsmorgonen.
Ska bli superhärligt att komma ut dit och jag hoppas verkligen på fint väder så att vi kan åka massa båt och vara ute och ha det härligt bara. Inte lika kul att sitta instängd i huset därute för att det regnar.
 
Igår fyllde som sagt min halva år, överraskning på morgonen och sedan smet jag förbi på fika på eftermiddagen då det hennes syster och Emma, Cissi och Emilia va där. Mums.
Alexsandra fick lite presenter och fina blommor osv.
Grattis ännu en gång hjärtat mitt.
<3
 
Här kommer lite bilder i vanlig ordning.
 
Här är en bild på Linnea när hon låg och sov i tisdagskväll. Älskade vackra, underbara fina, världens bästa unge va söt du är! <3
En liten bild på Nils, så söt lilla hjärtat. <3
En bild på Emilia, tokmamman Cissi hade inte koll på hårbandet riktigt. Stackars liten vad gör din mamma med dig egentligen? <3
 
 
 
Här är två bilder från imorse när jag lämnade Linnea på förskolan, först en där hon ville se ledsen ut och sedan en när hon hoppar omkring och är glad. <3
 
 
Nu ska jag fortsätta att jobba. Puss och kram på er.
 
Idag ska jag även träffa min underbara barndomsvänner igen, åh så jag längtar.
Nathalie och jag ska hämta Linnea på förskolan tillsammans och lite senare kommer Emilie.
Linnea kommer att bli överlycklig när hon ser Nathalie, hon sa senast imorse påväg till förskolan att idag ska jag träffa dina kompisar mamma, dina bästa kompisar. :) Söta unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0