Piss telefon.

Eller rättare sagt pissapp på telefonen.
Försökt att ladda upp en bild på mig nu i tio minuter men får bara upp den där skit skylten där det står att serven inte kan ladda upp bilden. Irriterande hur som helst.
Annars då? Jodå lite trött bara, satt och pratade med Becka igår kväll och mös med lillan. Vid halv tolv blev det godnatt, men va så satans varmt inne i sovrummet + att lillen i magen höll på och snurrade runt eller något. Så har vaknat en hel del, men somnat om snabbt såklart. Fast även dem där korta stunderna som vaken gör en tröttare morgonen efter.
Back to work nu, efter jobbet kommer min älskade saknade lilla skrutt hem, åhh vad jag längtar efter henne. Hon saknades verkligen igår när jag satt på filten med alla dem andra små barnen och igår kväll med Tindra. Eller hon saknas alltid hos mig när hon inte är med mig såklart. Men snart är hon tillbaka, ojojoj va pussar och kramar hon ska få.

Hon har dock haft jätte kul med mormor & morfar på landet. Åkt båt, plockat löss på morfar (fick en bild igår på de, ska försöka lägga upp den senare och se om det funkar.) klättrat omkring på altanen och staketet där och en massa annat som jag lär få höra om senare idag. <3 JAG SAKNAR DIG!


Kommentarer
Postat av: .

När de blir så, så måste du trycka på "hem" knappen, den med ett hus sen logga in igen, din text är kvar och du kan ladda upp bilden igen :)

2012-06-10 @ 12:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0