Onsdag 20/6

 
Idag blir det till att fika med två gamla barndomsvänner.
Nathalie & Emilie, ska bli så jädra kul att träffa dem igen.
Nathalie har jag inte träffat på tre år ungefär, Emilie stöter jag på någon gång i farsta osv.
Men nu ska jag, Linnea, och dem två sätta oss ner och verkligen prata och umgås.
Linnea ser framemot det hon också och säger att hon kommer ihåg Nathalie,
varpå jag säger att det kan du inte göra för du va så pass liten, men johodå det gör hon visste.
Får väl se hur blyg hon blir när vi väl träffar dem. <3
 
Annars då?
Jobbar till tolv imorgon sedan är det ledigt fram tills på måndag, UNDERBART!
Midsommar kommer att firas med min dottra och hennes pappa, blir nog skansen eller något annat skoj. :)
Linnea längtar som satan till att vara med mamma och pappa och hitta på massa skoj, även vi två gör det såklart. Älskade lilla skrutt.
 
Nej nu ska jag jobba på här så att jag kan gå härifrån vid tre.
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0