Måndags kvällens pysslande.

Igår kom mormor och morfar förbi och mös lite med skruttan min, Linnea visade dem att hon lärt sig att göra kullerbyttor (stavning?) hoppade i sängen och ville visa allt hon fått vid midsommar och det som jag och hennes pappa köpte till henne i söndags. :) Skrytmåns.
 
När dem kom innanför dörren höll jag på att göra en äppelpaj då jag fick världens sug efter det när jag va inne i affären efter jobbet för att handla hem mjölk. Jag kan aldrig gå in i en mataffär och BARA handla det jag ska ha.
Kommer alltid ut med något gott eller något som jag ska tillaga. Mums.
 
Pajen blev dock inte så god som jag hade hoppats tack vare att äpplena smakade så lite, smuldegen däremot va gudomlig. :)
Efter vi ätit pajen så bestämde vi oss för att pyssla lite, i söndags så köpte jag glassmycken i en pysselbox som jag och Linnea kunde hålla på med. Då får man måla pärlorna/ringarna själva och sedan sätta ihop dem till ett armband/halsband eller en ring. Varsin ring blev det till att göra igår, Linneas blev MYCKET finare än min då jag va lite feg och bara målade rosa men ska måla till mer på den idag tänkte jag.
 
Imorgon är det dags för min halva att fylla 25år. Välkommen till the oldlife säger jag då.
Jag kom ju tyvärr dit innan henne, februari om ni måste veta. Men nu är det alltså dags för henne. <3

Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

Tack halvan för imorse. Du är allt för underbar. älskar dig <3

2012-06-27 @ 11:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0