Ledig igen då.

Känns som man är ledig hela tiden, inte för att jag har något emot det men känns lite konstigt. :)
Väntar på bussen för att sedan springa hem och packa till lillskruttan som ska få åka med mormor och morfar ut till landet tills på torsdag klockan två. Kommer sakna lillan men hon får roligare där än att vara på förskolan på torsdag tex. Då jag arbetar. Så förhoppningsvis blir det fint väder så att dem kan åka massa båt och vara ute så mycket som möjligt. :)

Imorgon ska jag träffa tjejerna och deras småttingar igen. :) längtar. Snart kommer även den tredje, Emmas lilla pojke till världen. Som vi längtar efter honom allihopa. :)

Min coola lilla dotter imorse:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0