Jäkla fiskmåsar.

Och nej jag har inte blivit bajsad på (ännu) får man väl säga. Men dem är fasiken livsfarliga och jag är livrädd för dem. När jag hade lämnat Linnea på förskolan hörde jag en jäkel som lät så jädra högt att jag trodde han va ovanför mitt huvud precis. Det va han dock inte men jag såg nog att han tittade på mig. Dök ned en bit rakt mot mig för att sedan flyga uppåt. Vad gör jag? Jo jag tar min påse med matlåda, sätter den över huvudet och springer. Hur det såg ut? Ja ni jag såg väl helt galen ut, påse över huvudet, skriker massa svordomar och dessutom har en stor boll på magen. Ja jag hade nog skrattat om jag hade sett någon göra så iaf.

Hoppas dagen blir lugnare än så, vi har ju tyvärr några fiskmåsar på taket mitt emot oss på jobbet som ALLTID lägger ägg däruppe. Vad händer sen? Jo ungarna trillar ner och det blir krig mellan måsar & människor ute på våran parkering. Livsfarligt att gå ut där då.

Jäkla fiskmåsar helt enkelt, dem förföljer mig säkert livet ut. ;)


Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

HAHAHAHAHAHAHA, hade hoppas på att dem sket på dig :P

2012-06-14 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0