GRATTIS HALVAN 25ÅR!

Idag fyller Alexsandra (alexsandralotman.blogg.se) 25år.
In och gratta henne vetja, då blir hon glad. :)
 
Imorse efter att jag hade lämnat min lilla skrutt på förskolan efter en cykeltur dit så sprang jag in på Coop för jag hade nämligen bestämt mig för att leverera frukost till damen som fyller år idag.
Köpte lite smått och gott, Nybakt bröd, vattenmelon, pucko, nyponsoppa, en blomma och ett kort. Slängde även ner en liten flaska rosé däri som hon kunde dricka sådär på morgonkvisten. ;) Det tror jag iförsig inte att hon gjorde men hon hade kunnat gjort det då iaf, om hon ville.
Först bestämmer jag mig för att ringa till Alexsandra och bara be henne öppna dörren, svarar hon? NEJ!
Jag plingar då på dörren, hör Erida skälla, tycker att jag hör lite röster och även någon som är uppe och tassar omkring vid dörren, jag håller såklart för nyckelhålet så dem ej ser att det är jag. Öppnar någon då? NEJ!
Jag ringer till henne två ggr till varpå telefonsvararen kommer igång, skithuvud tänker jag för mig själv. :P
Knackar på och efter ett tag så öppnas dörren av en yrvaken Alexsandra.
- Vad är det här?
- Frukost, grattis på födelsedagen vännen nu måste jag springa till jobbet. Sov så gott och puss och kram.
Pussade henne på kinden och sprang sedan iväg.
- Jaha, va? Tack.
Fick jag till svar. HAHAHAAHAHAHA
Bästa överraskningsreaktionen jag har fått tror jag.
Underbara vän!
 
Här kommer två bilder på min kära vän, en vacker bild på henne och en inte fullt så vacker bild på henne och min dotter Linnea.
 
Hur som så vill jag att du ska veta att du betyder otroligt mycket för mig och jag älskar dig.
Är så stolt över allt du åstakommit och känner mig lyckligt lottad att få kalla dig min bästa vän.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0