Godmorgon tisdag 12/6

Sitter på tunnelbanan, känner mig HELT slut idag. Igår va det som sagt fotboll och det sög ju. Känns som att det redan nu är slut för oss i EM men vi får väl se. Kanske överraskar Sverige och vinner över England & Frankrike. Man hoppas ju iaf.

Igår badade även jag och min lilla skrutt, sprutade vatten på varandra och tvättade varandras hår. Jag fullkomligt älskar att bada med min tjej, det blir en lugn och skön stund bara vi två då vi sitter och pratar och busar. <3

Även imorse fick jag en mysstund med hjärtat då hon kom upp när jag satt och åt frukost, vi kröp ner under filten båda två och kramades och drack lite äppeljuice och åt youghurt. :)

Nej nu ska jag kliva av tunnelbanan och gå mot bussen. Hoppas det går bra att arbeta idag, känner mig verkligen helt matt i hela kroppen. Det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0