Godmorgon, ny vecka & nya tag.

Redan måndag och åter dags för arbete. Helgen har varit lugn och skön. Förutom i lördags runt elva när jag tog mig ner till Farsta med min bror för att handla hem lite mat. Hela vägen till Farsta kände jag mig helt okej, lite tung bara, men så är det nu gravid och jäklig. :p hur som, när vi kommer fram till ÖB och har gått in där känner jag hur det börjar svartna för ögonen, tar tag i en hylla och lutar mig framåt för att andas lite lugnare. Det blir bra och jag går längre in i affären, får samma känsla igen men sätter mig på en pall som dem har därinne då och säger till Richard att jag måste åka hem efter att vi har varit därinne för någonting är fel. Fortsätter sen att gå men då smäller det till ordentligt, svart, tungt huvud & svettningar. Säger till Richard att jag måste gå ut ur affären, går ganska snabbt till en stol utanför och sätter mig ner. Efter det åkte jag hem och la mig och sov i två timmar. Sen dess har det inte hänt, men otroligt läskigt va det. Lillen i magen har sparkat på dock så med honom verkar det inte vara någon fara. <3
Linnea och jag hade en riktigt mysig stund påväg till förskolan. Det blev letande efter sniglar, lite springtävling, (gick inte så bra för mig dock) :p, lite maskletande och massa hålla handen.
Älskade barn, det finns ingen finare än dig. <3

Nu är jag på jobbet och det är dags för lite arbete.


Kommentarer
Postat av: Celina

Det är så mysigt då man får vara med om sånna stunder :)

2012-06-11 @ 10:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0