Godmorgon måndag 4/6

Helgen har varit toppen verkligen, en väldigt lugn och skön helg. Det behövdes må jag säga, väldigt skönt med kort vecka också. :) jobbar heldag idag, slutar faktiskt tolv imorgon, ledig onsdag för att sedan jobba torsdag och fredag.
Imorgon efter jobbet kommer även mormor & morfar och hämtar Linnea för att ta med henne till landet tills på torsdag bara då dem har tagit ledigt då och tänkte att det kunde vara roligt för Linnea att vara där istället för förskolan.
Skönt att kunna göra så ibland så att hon får vara ledig, så på onsdag ska jag träffa tjejerna igen. Längtar, synd bara att inte Linnea kommer vara med men det kommer absolut fler gånger, MÅNGA fler gånger. :)

Nej nu ska jag hoppa av tunnelbanan, försöker även lägga upp lite bilder från i helgen nu. <3

Dopet av lilla Tindra.

Lilltjejen helt slut efter all uppvaktning.

Dags för presentöppning då är Linnea & Julia redo.
Turas om med att hjälpa till, lite retande med varandra blev det men kul hade dem, full fart.
Tindra ligger i sin morfars famn, någorlunda chockad över att se mig ser det ut som. <3
Linnea busar med Erida, Linnea blir tuffare & tuffare med henne. Ingen rädd liten tjej här längre.
Myspys för Linnea & Nils


Myspys för mig & Nils, han låg perfekt där på min "stora" mage.
Även Linnea ville ha Nils på magen & även där låg han perfekt. Sötaste ungarna i världen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0