Godmorgon 1 Juni.


Har vi redan kommit så långt?
Tiden verkar gå så satans fort, vart tar den vägen?
Idag blir det relativt lugnt på jobbet, faktureringen skötte jag om redan igår så idag blir det mest plockande & fixande inne på kontoret, köra in papper i diverse pärmar osv.

Imorgon är det dags för dopet av min kusin Rebeckas dotter Tindra, lilla snorpan.
Linnea förstår inte riktigt vad ett dop är när jag försöker förklara men ändå, hon är fyra år hur lätt kan det vara att förstå de?
Jag är inte troende så den delen kan jag inte predika om, tror inte Rebecka eller Roy är det heller men dem får väl förklara lite bättre för henne, haha jag lämpar över det till dig Becca, varsågod. :)
Blir trevligt att träffa hela släkten igen, lite chockade miner från vissa kommer det nog bli då alla inte vet om att jag är gravid ännu. Spännande.

Igår hade vi en toppen dag, Linnea va så jädra duktig när hon skulle ta sprutan, lite tårar kom innan, nervositeten satte in och lite rädsla antar jag. Men sjuksystern som tog sprutan va så pedagogisk och lugn att det smittade av sig väldigt bra på Linnea. Grät till när dem stack in sprutan, tre sekunder senare va det över och jag hade en glad tjej igen. :) Linnea gick därifrån ett klistermärke & en tatuering rikare.
Mammas duktiga hjärtegryn.

Efter det åkte vi mot farsta för inhandlande av present och även lite middag.
Linnea fick även ett jätte fint smyckesskrin av sin mormor för att hon hade varit så duktig med sprutan.
Linnea blev överlycklig och satt och pulade med den hela kvällen hemma hos Ulla, musiken som kom ur va vacker tyckte hon och Älvan som stod i den va även hon vacker.
Ett väldigt fint smyckesskrin helt enkelt, fotar det när jag kommer hem och lägger upp bild här.

Väl hemma hos Ulla blev det färskpotatis och lax i ugn till middag, supergott.
Följt av jordgubbar och lite prat i vardagsrummet,
vi blev sedan upphämtade av morfar och Mark, fick skjuts hem och hoppade i sängen.
Linnea va helt slut och somnade på tio minuter ca, resten av kvällen blev det tv-tittande för min del. :)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, åka till Farsta och handla lite frukost och så iaf.
Trist väder, 1 Juni och dem kan inte bjuda på sol, då är det illa!

Tänkte slänga upp lite bilder från valborg på min skrutt som Alexsandra (www.alexsandralotman.blogg.se) tog.
Älskar dessa bilder på Linnea, hon är så otroligt vacker, ALLTID!
Så här kommer dem.

Påväg till Majbrasan.

Mamma & Skrutt.

Linnea har fått en regnbågsklubba av Alexsandra, ser ni lyckan?

Världens finaste tjej.

Måste känna på den lite också innan vi smakar. <3


Här kommer även min absoluta favoritbild på Linnea som jag har nu.
image description

JAG ÄLSKAR DIG LINNEA SUNDGREN!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Haha tack vi får

väl.försöka förklara på nåt sätt då! haha



hon är så fin, den sista är också absolut favoritbilden på henne. man ser verkligen lyckan. fina skruttan :)

2012-06-01 @ 08:57:45
URL: http://rebeckash.blogg.se/
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

<3 hon är för underbar!!!

2012-06-01 @ 13:59:44
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0