Godkväll på er.

Dålig på att uppdatera dessa dagar, behövde väl en liten paus. Har varit mycket saker hela tiden, först ett jätte fint dop igår. Min kusins dotter Tindra döptes, efter det så åkte jag och Linnea hem till Alexsandra och myste med henne och Nils, Linnea ville såklart hålla i Nils och ligga med honom på magen precis som jag gjorde och det klarade hon galant. <3
Söta ungar dem där två. Han låg dessutom perfekt på min mage med bebiskulan, min lilla bebis gjorde sig väldigt mycket påmind då och låg och sparkade på Nils och det rann även till mjölk från brösten, weird. Men min mamma sa att det är någon mammakänsla som ställer sig in eller känner av att det är ett barn "nära" om man så kan säga.

Efter det åkte vi hem och sov och idag har det varit full rulle med hennes pappa. :) regnet öser ner utanför men glad för det är jag endå.

SVIN, är allt jag kan säga om dig i detta läge!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Va, vad har jag gjort????? Så där kan man väl inte skriva :( .............

2012-06-04 @ 07:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0