Fredag och alldeles snart är det helg!

Underbart det ska bli, ut till landet far jag och Linnea med mormor och morfar.
Solen skiner och det värmer här inne på jobbet, hoppas detta håller i sig hela helgen för då blir det massor utav båtåkande och utelek. Helt fantastiskt.
 
Igår träffade jag som sagt mina barndomsvänner, vi hade jätte mysigt verkligen. Jag, Nathalie & Linnea bakade en Jordgubb/rabarber smulpaj, SUPERGOD blev den.
Eller Nathalie & Linnea hjälpte inte speciellt mycket, Den vuxna damen satt och gjorde armband med Linneas alla pärlor och den andra lilla damen sprang omkring med högmusik pumpandes ut från datorn och sjöng och hade sig.
Och där fick stackars lilla jag stå och baka, tungt och jobbigt va det. Nej då det va ingen fara, inte ett dugg synd om mig. Efter att den va inställd i ugnen åt vi korv och potatissallad.
När vi precis va klara med det så plingade det på dörren och Emilie & Sofia kom in för fika och prat.
Som i förra veckan när jag träffade Nathalie och Emilie så kan inte vi sluta prata. Blev sent för Linnea igår. Kvart i nio hamnade hon och jag i sängen, helt utslagna somnade vi båda två på stört efter några sidors läsning i Lejonkungen. En toppen dag helt enkelt.
Linnea sprang omkring och fångade alla med henne fjärilshov, sjöng, la pruttkuddar på stolarna när vi ställde oss upp osv. En rolig dag för den damen också. Hon ville såklart inte att dem skulle gå sen men dem va ju tyvärr tvungna.
Men den 9 Juli är det dags för Skansen med tjejerna om vi inte ses innan också vill säga. Både jag och Linnea längtar väldigt mycket till att få träffa dessa tjejer igen. <3
 
Tog tyvärr inga bilder igår för det va full fart hela tiden och fanns ingen tid till att sitta med telefonen och fota.
 
Hittade dock en rolig bild på Facebook som jag tyckte skulle ligga bra här i min blogg.
Tänk om Linnea gör så här mot bebisen sen. Det hoppas jag såklart inte med lite roligt är det.
Hahahahaha.
Fast en fråga man ställer sig, vart va föräldrarna?
Barnet hann ändå måla hela ungen i ansiktet.
 

Kommentarer
Postat av: celina

Usch, kan inte tycka ätt det är roligt. Hjälp vad jag skulle gråta..

2012-06-29 @ 20:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0