FÖDELSEDAGS TJEJEN!

Idag för fyra år sen låg jag vid den här tiden inne på SÖS förlossning och väntade på att få träffa världens underbaraste lilla tjej för första gången. 10:02 kom hon ut, helt frisk och hel. Alla tio fingrar & alla tio tår. Helt perfekt va hon. Fyra och en halv timme tog hela förlossningen från det att mitt vatten gick hemma till det att prinsessan va född.

Jag älskar dig till månen och tillbaka och är så otroligt tacksam över att jag får ha dig i mitt liv som min dotter. Ingen kan älska dig som jag. Världens finaste, det är DU! <3

Kommentarer
Postat av: Celina

Grattis igen <3

2012-06-17 @ 11:12:13
URL: http://raow.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehe då var det bussfilen som gällde! :) puss

2012-06-18 @ 07:29:06
Postat av: Moster

Men skrev ju namn? Min kommentar ovan i allafall! :)

2012-06-18 @ 07:30:13
Postat av: Sophia

Ja det va ju de mosterposter. Du körde så bra så. :) Puss

2012-06-19 @ 09:53:57
URL: http://fiaochnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0