Bloggappen fungerar fortfarande ej

Och blogglusten suger då. Jag har inte tid att sätta mig framför datorn hemma och skriva inlägg förutom när Linnea har somnat och då har jag ingen lust me det. Då hamnar jag framför tv:n eller plockandes med någonting hemma.
Förstår inte varför dem har sådant jädra problem med att ordna appen, dags att byta bloggportal kanske?

Helgen har varit underbar iaf.
Kalas i lördags med mina tjejer och deras barn, kalas i söndags med släkten.
Linnea fick väldigt fina presenter, så när bloggappen funkar igen eller jag flyttat över till annan portal så kommer bilder upp. Eller om jag orkar sätta mig och föra över bilderna till datorn. :P

Av mig fick hon iaf en sparkcykel och lite annat smått och gott, lyckan va total när hon öppnade paketet från mig på söndagsmorgonen. Älskade skrutt.
Av mormor och morfar fick hon en STUDSMATTA ut till landet, hon förstod inte riktigt först men glädjen som kommer lysa i hennes ögon när hon kommer ut till landet och ser den uppställd med nät runt om och allt kommer inte gå att dölja.
Älskade skrutt jag skulle ge dig hela världen om jag kunde, jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. <3
Igår hade jag och Linnea en mysdag bara hon och jag. Vi va på BVC på fyra års kontroll, allt såg jätte bra ut. Våran BVC sköterska tyckte att Linnea förstod väldigt snabbt, snabbare än vad som är "normalt" vad det nu betyder. :P Så stolt jag va när hon lyssnade, följde instruktionerna direkt, till och med en tår ramlade ned.

Dags att fortsätta arbeta här. Vi hörs när vi hörs helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

Vilken lycka Nea kommer bli när hon kommer ut till landet. Du får be mamma/mormor ta massa kort eller spela in en video när dem visar henne den :D kram

2012-06-19 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0