Torsdag och imorgon blir det semester.

Helt underbart känns det, dock har jag bara en veckas semester, sedan arbetar jag en vecka för att sedan ta en vecka till semester V30. Den första veckan ska jag och Linnea bla. till Skansen med Nathalie, Emilie och hennes systerdöttrar. Vi ska även ut på vagnjakt igen, jag ska på könsultraljud, sen ska vi bara mysa hon och jag. Gå till stranden och vädret tillåter, pyssla om vädret inte gör det och njuta av varandra. Det är inte långt kvar tills det inte bara är hon och jag längre utan då är det även en liten som kommer att vara med. Tror det kommer gå superbra men nog vill jag passa på att vara ensam en del med min dotter också. :)
Vecka 29 när jag jobbar så åker Linnea på söndagen ut med mormor och morfar till landet, sen på fredagen där så åker även jag ut och blir upphämtad i Norrtälje och ska stanna där i några dagar på min egna semester.
Längtar ut som satan.
 
Två bilder kommer det idag, enbart på MIG, lite konstigt känns det att inte ha någon att lägga upp på min lilla skrutt men vadå lite ego får man väl va? :P
 
Den första bilden är från igår kväll på när jag låg i sängen och skulle läsa min bok och äta Ben & Jerrys glass, skönt att magen har börjat fungera som ett bord igen, det användes även till det när Linnea låg därinne. :)
Den andra bilden är från imorse i spegeln strax innan jag skulle bege mig mot förskolan med Linnea. Idag åkte vi bussen den korta vägen ner till förskolan, den kom precis när vi gick bredvid hållplatsen så då va vi lite lata och tog den, min ben tackade mig ödmjukast. :)
 
Nu ska jag göra det sista innan jag ska träffa Alexsandra för lite mys, hon följer med och hämtar Linnea på förskolan och sedan går vi nog hem till mig och Nea och tar en fika. <3

Kommentarer
Postat av: Alexsandra, nybliven mamma till Nils

fin du är gumman! och tack för myset.

2012-07-06 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0