Tisdag.

Halloj på er, igår blev det inget bloggande alls då vi va på Skansen HELA dagen. Åkte hemifrån redan kvart över nio och va inte hemma förens vid halv sju.

Jag och Linnea åkte dit med Nathalie, Emilie och hennes systerdöttrar Amanda och Olivia. Fullt ös hela dagen. Tittande på massa djur såklart och även åkande av slänggungorna, första gången för Linnea och jag va så stolt, eller rättare sagt är. Trodde inte att hon riktigt skulle våga men hon satt där lugnt och fint och när den hade kört igång ropade hon till mig - Mamma det killas i magen!!!! :) underbara skrutt.

Vi va även inne på akvariet där och tittade på alla roliga och otäcka djur. Bästa dagen på Skansen på väldigt länge. Vi sprang omkring i över sex timmar därinne. Helt otroligt att vi orkade men det gjorde vi. Visst jag fick sätta mig ner ibland, en gång mitt i en uppförsbacke pga sammandragningar men annars gick det fint.

 

Ont i fötterna idag absolut men annars så. :) Efter Skansen åkte jag och Linnea och mötte mormor och beställde vagn. Blev en Emmaljunga i navyblått. Bilder från Skansen får jag lägga upp senare via datan, ska även lägga upp en bild på vagnen så ni får se. Åh så jag längtar tills imorgon då är det dags för könsultraljud av lill*n i magen. Äntligen ska jag få det svart på vitt vad det är för något som ligger därinne och har boxningsmatch. Nej nu ska jag mysa lite till med min lilla skrutt, efter det ska vi lägga oss och vila en stund. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0