Tisdag 31/7

Godmorgon på er. Igår va jag hos barnmorskan som sagt, det va tyvärr inte min ordinarie då hon har semester men det gick bra ändå. Sf-måttet låg på 31 och jag har gått upp ca 8 kg allt som allt för tillfället. :) han ligger med huvudet nedåt men är fortfarande rörlig så vad som helst kan fortfarande hända. Blodtryck såg bra ut och allt annat också, väldigt skönt att höra. Tänka sig det är inte ens två månader kvar tills lillebror är beräknad nu. :) 54 dagar kvar till BF. Linnea längtar bara mer och mer nu och vi andra också såklart. :) Idag ska jag nog åka in till Åhléns på Södermalm efter jobbet och köpa några fler koppar. Va inne där en snabbis efter barnmorskebesöket igår och köpte stora lattemuggar för 12:- st. Skit bra pris tycker jag men köpte bara fyra st så tänkte åka in idag och kolla om det finns några kvar. Skulle vilja ha fyra till minst. :) Nu är jag påväg till arbetet för ännu en dag med massa jobb. :) får se hur det går den här dagen, igår började jag känna av kroppen runt ett och att den då sa emot lite så vi får se. Går säkert jätte bra. Nu har jag inte så mycket mer att skriva så vi hörs antagligen av senare. Ps. Igår åt jag kräftor för första gången i år, MUMS sa min mage. Efter det slocknade jag på soffan. :) En bild på dagens mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0