Tisdag 17/7

Godmorgon, härligt väder och en helt okej natts sömn. Känner mig pigg och glad idag, hoppas det får hålla i sig hela dagen. :) Igår träffade jag som sagt Nathalie, Alexsandra & lillhjärtat Nils. <3 vid tre kom Alexsandra och hämtade upp mig utanför jobbet med hund och bebis, vi gick en promenad till gubbängen där vi mötte upp Nathalie som stod och väntade hon blev såklart helt förälskad i Nils direkt. Som alla andra :) vi gick hem till Alexsandra och fikade på en jätte god äppelpaj som Alexsandra hade bakat på förmiddagen, rakt ner i magen åkte den, 2 ggr. :) Tiden rullade på och helt plötsligt va klockan halv sju och vi bestämde oss för att gå och handla middag, blev thaimat. Sedan hem till Alexsandra igen och babblade på och helt plötsligt va klockan kvart över tio istället och det va dags att åka hemma efter en underbar eftermiddag och kväll. Tack mina härliga tjejer, dock saknade vi Emma som skulle varit med, men förstår henne, BF om två dagar, man orkar inte så mycket då tyvärr. <3 men snart så är lillgossen här. Fick dem där fina kläderna av Alexsandra igår som ni såg på bild igår. Tack igen min kära. <3 Nu ska jag hoppa på bussen och jobba hela dagen igen. :) 4 arbetsdagar kvar sen blir det LANDET och pussa sönder min saknade skrutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0