Sömnlös.

Har idag för första natten under denna senare del av graviditeten behövt gå upp och kissa, hoppas inte detta är början på en vana. Har varit så skönt att kunna gå förbi denna fasen då jag vet att alla mina vänner hade den och dem flesta gravida över lag har det såhär. Jag klarade mig med Linnea, får väl se om det bara är en one time thing. Ska försöka sova vidare men mina ögon blinkar klarvaken känns det som. Har en lite "snarkande" prinsessa bredvid mig här i sängen så får gosa in mig hos henne. Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad mysigt med en alldeles egen prinsessa brevid sig! Lite avis faktiskt - men nästa vecka - dåå e det vår tur att ta hand om prinsessan!!! Kram

2012-07-12 @ 07:37:27
Postat av: Alexsandra , mamma till Nils :)

<3

2012-07-13 @ 07:40:41
URL: http://Alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0