Sömn.

Dags att sova för mig men inte för pyret i magen tydligen. Han ska spela match därinne. Medans hans underbara storasyster ligger här bredvid mig och sover. <3 underbara barn. Imorgon bär det av hemåt. Under dagarna som kommer så ska vi träffa pappa såklart, träffa Nathalie såklart OCH träffa älskade Emma och hennes lilla Charlie. <3 som jag längtar. Linnea kommer dock vara hos sin pappa då så jag ska träffa dem ensam. Bättre de också så att Nea inte smittar Charlie med något, även fast hon är frisk så kan hon bära på någon bacill som inte han ska ha. :) Ska bli så otroligt kul att få se gullungen, har redan sett bilder och han är gudomlig. <3 Nu ska jag försöka sova, känns som han lugnat ned sig lite i magen men man vet aldrig. :p Vi hörs av när jag är i Sthlm igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0