Sent inlägg idag.

Har inte haft tid till att sitta och skriva eller lägga upp bilder här med nu kommer en liten uppdatering.
Igår så va vi på vagnjakt jag, Linnea & mormor. Gick väl sådär men har iaf bestämt mig för antingen en Emmaljunga eller en Teutonia. Spännande att se vilken det blir.
Va helt säker tidigare på att jag skulle ha en Bugaboo, men känner att det är nog inte rätt vagn för mig iaf, tycker dock att den är väldigt fin.
 
Tog iaf några bilder igår som jag tänkte dela med mig av.
 
På den första bilden är vi hos mormor på jobbet där vi hämtade upp henne. Linnea ville såklart kopiera sin hand och fick självklart göra det. Kommer ihåg när jag va liten och va på mammas jobb och kopierade handen och sedan ritade på den, höll på med hennes stämplar osv. Tänk va roligt man kunde ha på ett kontor som liten. :)
Efter detta så gick vi mot odenplan där vi skulle inte på den första av två vagnbutiker som vi skulle besöka. Väldigt trångt och liten yta tyckte jag med fina vagnar hade dem några stycken. Efter det så begav vi oss mot Tacobar för att äta middag och för att sedan gå vidare, där fick jag två fina bilder på min lilla jönslisa. Fula grimaser det kan hon göra och hon är väldigt snabb på att visa dem också. Lilla skruttan.
Mormor & Linnea på Tacobar.
Efter det blev det en liten nostalgitripp i en gammal tunnelbana, vet inte hur länge sen det va jag åkte en sådan. Kommer ihåg när man va i tonåren och va så cool så man satt imellan två av fyrasätena ovanpå och satt och rökte. Fy bubblan för ungdomar. Skulle jag se någon göra det nu skulle jag vilja ge dem en knuff så dem ramlade. Konstigt att ingen gjorde det på mig eller mina kompisar som gjorde så. BLÄ.
 
Mer bilder än så blev det inte igår.
 
Annars då? Jodå det rullar på. Har det lite tufft privat just nu, men annars så!
Jag växer och gror, på fredag får jag semester i en vecka, på onsdagen då ska jag på könsultraljud.
Spännande, pojke eller flicka? Eller monster som Linnea säger, eller en tant kan det också va. Hon har sina små funderingar den där unga damen. <3
 
Dags att göra det sista innan jag ska bege mig hemåt för lek med Linnea och hennes pappa. Eller så hoppar jag in i en dusch och sedan lägger mig och vilar, kan vara skönt det också. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilken hemska bilder du lyckas ta på mig (ser väl ut så antar jag), inte kul! Men det var några mysiga timmar ändå. Puss

Svar: Hemska bilder? Det ser inte jag, ser en vacker mormor och en vacker dotter. <3 Puss
fiaochnea.blogg.se

2012-07-04 @ 17:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0