Jobb, jobb och jobb!

Då va man påväg mot första dagen på jobbet igen. Spännande?

Inte ett dugg, men det känns inte så jobbigt alls då jag bara jobbar i fem dagar för att sedan ha en veckas semester till.

Dock tog det emot lite att gå upp idag, sovit som en riktig kratta inatt kan jag säga. Fyfarao säger jag. Men inget att göra åt, får gå och lägga mig direkt efter jag har umgåtts med Nathalie, Alexsandra, Nils och Emma idag.

Ska bli kul att ses alla fyra, antagligen blir det hemma hos Alexsandra och läste något om en äppelpaj, MUMS! Har lust att springa förbi där nu och ta en bit även fast den inte ens är bakad ännu.

Blir nog ingen uppdatering under dagen då det bara är jag och en till på firman så har en del att göra sen förra veckan antar jag. Men vi får väl se. Ha en härlig ledig måndag alla ni som har semester och till er som arbetar också såklart. :)

 

Och till min lilla skrutt, vet att mormor läser det här så se till att PUSSA massor på mitt hjärta och säg att jag älskar henne!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra , mamma till Nils :)

5 veckor? Menar du inte 5 dagar? :P tack så mycket för idag hjärtat! Super mysigt. <3

2012-07-16 @ 23:47:03
URL: http://Alexsandralotman.blogg.se
Postat av: Mamsen

Pussa och krama på henne???!!! Självklart, men det är ifrån mig hela tiden!!! Du får ta igen allt själv när du kommer till oss imorgon (läste det här först nu , torsdag, det är en liten dam som tar upp hela dagarna så man hinner inte ens gå ut på blogg eller fb) Puss min sessa:)

2012-07-19 @ 15:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0