Godnatt.

Nu ska jag sova, har legat i sängen ett tag och raderat massa kort på mobilen men nu är dags för sömn. Ska upp kvart över sex imorgon så det är väl dags nu. Förresten, nu är det bara 70 dagar kvar till lillen är beräknad, åh vad vi längtar jag, Linnea och pappan. Även min familj och vänner längtar såklart. Snart är det även dags för min kära vän Emma att föda också, en liten kille om fyra dagar tror ja bestämt att det är beräknat till. Längtar massor efter honom också. <3 Dags för sömn, imorgon är det träff med tjejerna, men mer om det då. Puss och kram. PS. Saknar min kusin Celina. (hint till dig om att du SKA höra av dig när du är hemma så att vi kan ses.) PS2. Saknar min skrutt MASSOR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0