Godmorgon söndagen 8/7

Idag vaknade man tidigt och har ännu inte lyckats somna om, men det gör ingenting då jag har SEMESTER denna vecka. Underbart, ännu underbarare är att min lilla skrutt kommer hem idag från sin pappa. :) Blev lite senare än tänkt igår kväll men desto trevligare.

Mötte som sagt Nathalie i Farsta och blev då medbjuden till Sam & Co. Där Emilie och Sofia satt och åt, jag och Nathalie skulle bara ta en varsin dricka så hon gick fram och beställde två stycken alkoholfria drinkar som smakade väldigt bra. Tack så mycket min kära. :) Medans vi satt och drack dem där och Sofia och Emilie drack vatten/cola så blev vi bara flamsigare och flamsigare, nästan som att det va alkohol i alla våras drycker men så va ej fallet. Väldigt roligt hade vi dock och skrattade gjorde jag som jag inte har gjort på jag vet inte hur länge.

När vi va klara där så tog vi oss ner till Farsta badet och satt där och mös och fortsatte med allt jönsande. Åt en glass och fotade massor med våra iphones. Satan i gatan vilka roliga bilder vissa blev. Fick dock strikta order om att EJ lägga upp vissa av bilderna någonstans på internet. MOHAHAHAHA you never know. Nej då men lägger upp några som är okej från tjejernas sida om appen vill arbeta med mig vill säga annars går jag in på datorn när jag klivit upp från sängen och gör de. :)Är så glad att jag fått tillbaka dessa tjejer i mitt liv, behöver verkligen de nu när det är massa skit omkring och jobbiga beslut osv

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0