Godmorgon och välkommen tillbaka bloggappen.

Då kör vi igång med bloggandet igen. Super att det äntligen är fixat men vilken tid det har tagit. Ingen idé att klaga nu när det väl funkar. Härligt härligt. Skrev ingenting igår, hade ej tid på dagen och ingen ork på kvällen tyvärr.

Men vi börjar med torsdags eftermiddagen då jag mötte upp Alexsandra och lilla Nils i gubbängen för att åka och hämta min lilla skrutt på förskolan. Linnea blev självklart glad när jag hade med mig dem så vi började ganska snabbt bege oss hemåt för att baka en rabarber/jordgubbspaj som smakade gudomligt med massor utav vaniljsås. :) efter det satt vi och mös med lilla Nils och Linnea ville så gärna hålla i honom och va sååå duktig. Längtar otroligt mycket tills våran egna lilla bebis kommer <3

Efter att dem hade gått så bestämde vi oss för att gå och lägga oss då jag hade sovit väldigt dåligt natten innan och Linnea va väldigt trött också.Vi somnade snabbt och vaknade pigga och krya till fredagen. Jobbade på hela dagen på eftermiddagen komer pappan i familjen och hämtade Linnea för en helg hos honom i Nacka.

Efter denna helgen så har jag och Linnea en veckas semester tillsammans sedan åker hon ut till landet på söndagen till fredagen då jag jobbar den veckan. Men på fredagseftermiddagen direkt efter jobbet så åker även jag ut till landet för en till veckas semester. Efter det så ska jag försöka jobba så mycket som möjligt så nära inpå födelsen av lillen i magen som möjligt.

Idag ska jag träffa två av mina kusiner, Nathalie & Rebecka och självklart Rebeckas dotter Tindra. Sedan får vi se vad som händer.

Försökte lägga upp bilder flera gången med det gick ej från appen så ni får hålla er lite till. Kommer nog ett bild regn ikväll från i torsdags med Alexsandra och Nils och även från denna dagen då. Nu när appen äntligen är tillbaka så blir det mycket bättre uppdatering så stay tuned. :)

Puss och kram på er.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0