Godmorgon måndag och arbetsvecka.

Sitter på tunnelbanan nu och är redo för en heldag med arbete. Låg dock och drog mig ett tag i sängen imorse men sedan upp för frukost och sedan fixa sig iordning. Så idag är det jobb till kvart i tre ungefär för att sedan bege sig till Södermalm och min barnmorska för koll. Nu är det inte långt kvar och jag har blivit inbokad med två veckors mellanrum nu för tre besök. :) spännande, lillebror kommer bara närmare och närmare. <3 Som vi längtar. Igår va vi på dop, ett dop som i princip tog hela dagen. Vi åkte hemifrån vid kvart över nio och va hemma igen vid sju ungefär. Dopet va nämligen i Vingåker så bilturen dit tog ungefär tre timmar och sedan hem på de också. Men trevligt va de. :) min kusin Henri som döptes. Så grattis lilla Henri. Nej nu ska jag kliva av tunnelbanan och byta till buss. Vi hörs av senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0