Godkväll i stugorna.

Idag har jag och Linnea gjort staden med Nathalie. Halv tolv åkte vi och strax efter sju va vi hemma. Linnea har haft så roligt med Nathalie, dem har sprungit omkring överallt. Både jag och Linnea har blivit bortskämda av Nathalie idag. Linnea fick välja VAD HON VILLE inne på BR och sedan har dem köpt kläder tillsammans också. Nathalie har även skämt bort lillebror i magen. Och till mig skulle hon promt köpa ett par skor. Snälla underbara Nathalie, jag har dock försökt att säga nej. Men när Linnea och Nathalie va igång så gick det inte att stoppa. Linnea avgudar Nathalie och har gjort sen första gången dem träffades. Vi fick även träffa Christian som är Nathalies sambo, snälla han som kom och hämtade oss inne på söder och körde hem oss. Snart ska även vi bli hembjudna till dem, som vi längtat efter att få se hur dem bor. :) Linnea har dessutom varit jätte duktig idag HELA dagen idag. Lyssnat bra, visst har det gått in i ena örat och ut genom det andra några ggr men ändå så lyssnar hon och gör som hon blir tillsagd. :) mitt älskade hjärta, du är bäst. Tack för en underbar dag Nathalie och min lilla skrutt. Två av mina favorittjejer en hel dag. Med lunch och fika och allt mysande omkring. Kan inte begära mer. <3 Lägger upp bilder imorgon på shoppingen från idag och även shoppingen från Norrtälje. Jätte fina barnkläder är inköpta. Nu ska jag mysa med min lilla skrutt innan vi ska gå och lägga oss och sussa sött. Hoppas ni har haft en toppen dag.

Trackback
RSS 2.0