Fredagen den trettonde.

Och min sista semesterdag för denna veckan, arbetar nästa vecka för att sedan ha semester i en vecka till. :) skrutten min åker ju med sin mormor och morfar till landet på söndag och sedan kommer jag ut på fredagen, ush va jag kommer sakna henne. <3 men hon får det bättre och roligare där än att vara på förskolan bara för att jag måste arbeta nästa vecka. :s Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, frukosten har vi redan intagit, idag blev det mannagrynsgröt, mums! Skulle vara skönt om det blev lite varmare så att jag och Linnea kunde gå till stranden men det ser tyvärr inte så lovande ut, men ut ska vi om ett tag iaf. Vi har nu börjat prata om namn på den lilla i magen och satt och spånade lite vid matbordet igår med mormor, morbror och Nea. Varpå Linnea säger Nemo!! Nemo tänkte jag, nää fast ändå lite ballt, sen fastnade det i mitt huvud. Linnea och Nemo. Jag gillar det, mormor också och skrutt. Dock inte Linneas och lillkillens pappa. Haha så vi fick tänka om, har en till i huvudet men det skriver jag inte ut här om det nu blir det vi väljer. Åh vad jag längtar efter att få se vem den lilla personen i min mage är, hur han ser ut, hur han låter osv. Gud va vi längtar allihopa i min familj nu. <3 Linnea vill att han kommer ut. NU !! Juste har glömt skriva hur Linnea reagerade när jag berättade att hon skulle få en lillebror. Jag kommer hem från ultraljudet och säger till Linnea, vet du vart jag har varit? - nej säger Linnea. - mamma har varit och tittar på bebisen i magen, jag vet vad det är för något nu. Om det är en pojke eller flicka. Linnea - nej det vet jag inte mamma. - nej men jag vet, vill du veta? - JA! - du kommer att få en lillebror. Linnea - är det pojke eller flicka? Jag - pojke. :) Linnea - aha, jag ville ju ha en flicka. Jag - men det blir väl kul med en pojke också? Linnea - Ja mamma, det blir bra. :) haha söta unge. Som att jag skulle kunna säga, jaha du ville ha en flicka? Då byter vi till det då eller så tar vi en av varje. :) älskade skrutt va jag är glad att jag har dig, inte en enda dag blir tråkig med dig i min närhet. Jag älskar dig!!!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Men jag gillar osså Nemo! Noel är också fint. Hoppas verkligen att jag kan få låna Julia nästa vecka nån eller några dagar så vi kan åka upp till gänget i Norrtälje. Puss

2012-07-13 @ 10:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0