Födelsedagskalas för farmor.

Igår va vi hembjudna till min farmor på middag då hon fyllde år.
Väldigt trevligt va det, och god mat. Mums.
Oxfilé ungsstekt potatis och vitlökssmör/örtsmör.
Till efterrätt åt vi "barn" Linnea, jag och Richard vaniljglass, medans dem vuxna åt ost och kex.
Tro mig jag ville äta de, men eftersom man är gravid får man göra lite uppoffringar. :p
 
Här kommer lite bilder från kvällen, den första är på Linnea när vi väntar på pendeltåget, då hon hittar en klädnypa i vagnen och säger att hon kan ha den på läppen, AJ säger jag men hon klagade inte. haha. Dem andra bilderna är från när Linnea fick ge Kajsa (Farmors hund) lite godis och sa vacker tass och fick en tass varje gång.
Det blev väldigt dålig kvalitet på dessa bilder tyvärr, men dem åker upp ändå.
 
Den sista bilden är från imorse på Linnea i ett nattlinne som hon fick i present igår av farmor & Kjell.
Linnea tackar så mycket och är väldigt glad över alla sina fina presenter som hon fick igår.
Även lillkillen i magen fick presenter av farmor igår, lägger upp bild på dessa om ett tag då jag har den bilden på telefonen och missade att ladda upp den samtidigt som alla andra.
 
Nu har min lilla skrutt åkt till landet med sin mormor och morfar. :( Tråkigt för mig, roligt för henne och dem. Deras tre veckors semester börjar nu. Jag går ju tillbaka till jobbet imorgon för fem dagars arbete och sedan är jag ledig en vecka till och åker då ut till dem direkt efter jobbet på fredag. :)
Linnea har med sig många av hennes presenter som hon fick igår men det hon fick va iaf.
En sifferbok, En popupbok (JÄTTEFIN) Badskum, Nattlinne, Alice i underlandet filmen (farmor samlar på filmerna till Linnea så varje gång hon fyller år, det är julafton eller något annat firande så får hon en film till sin samling.) :) Ska lägga upp en bild någon dag på alla Disneyfilmer som vi har även dem vi köpt själva.
Va det något mer? Mitt minne är kasst just nu men förhoppningsvis har jag inte glömt något.
 
Nej nu ska jag lägga mig i ett bad och sedan städa undan lite här hemma. Lägger upp en bild på Lillens presenter först.
 
Vi hörs säkert av senare då jag har mer tid för att blogga nu när Linnea är på landet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0