Vaknat och Pocahontas är på.

Vi gick upp för ca en halvtimme sen jag och Linnea, så nu äter vi lite youghurt och dricker juice. Mys morgon.

När jag och Linnea gick ut från min stuga för att gå upp till den stora stugan, så öppnar vi dörren och vad ser vi?
JOO SNÖ och både jag och Linnea blir jätte glada. :) det är inte mycket, men det är snö så nu hoppas vi på massa mera.
Hur ser det ut hos er? Massa snö eller kanske slask och blött?

Nej nu ska jag fortsätta titta på filmen och äta min goda youghurt.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mysigt ni verkar ha det kusin :) här är det kallt o snön ligger kvar på marken o solen lyser. Dock är det ju inte så mycket snö, men den ligger kvar o det är inte slask iaf :)

2012-01-06 @ 12:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0