Vaken, åh fasen också!

Halsen såklart, Vaknade av andningssvårigheter för ca 40 minuter sedan. Somnade på soffan runt halv två och vaknade ungefär två timmar senare av det här, varför?
Jag vet inte, men obehagligt är det, jag har tagit två tabletter som ska hjälpa direkt mot halsbrännan, tänkte om det kunde vara den som stängde igen halsen lite men dem har fortfarande inte hjälpt. Hjärtat slår relativt fort och jag känner att det tar emot när jag försöker andas in djupt. Jag blir rädd.

Jag försöker tänka att det inte är någon fara, men sen så tänker jag ändå, dramatisk som jag är att tänk om jag slutar andas i sömnen bara och sen är jag borta, lugnar ju inte precis kroppen inför sömn det där tankesättet, men kan inte få det ur hjärnan. Jag vill kunna sova, jag vill inte ha problem med andningen, inte ha ont i halsen, inte känna mig rädd eller orolig, jag vill bara må bra.

Jaja, jag får hoppas på att det ger med sig snart så att jag kan somna, imorgon är det ju dags för tjejmys för hela slanten. Linnea ser verkligen fram emot att få träffa Therese dotter Emilia
Som är drygt ett år gammal. Har visat bilder på henne och berättat att vi ska hem till dem och äta middag, leka och busa. :)

Nej nu ska jag dricka vatten och försöka slappna av och förhoppningsvis somna snart och vakna utvilad senare nu på morgonen.
Godnatt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0