Tisdagsmorgon och jobbet kallar,

Hur det känns vet jag inte riktigt ännu. Nej det är ingen fara med mig, trött som få imorse bara när jag skulle upp men nu känns det okej.
Halsen är torr och lite svårt att andas djupt, men annars känns det bra där också. :)
Kanske är påväg bort på riktigt nu, jag hoppas verkligen de. Känns som att jag har haft det här lite väl länge nu, hur länge är det nu? En och en halv månad ca.

Vet ni en annan sak? Om exakt en månad fyller jag 25år! Jippi, ännu ett år äldre. :) det känns bra, jag har sagt hela tiden att jag ska anordna något stort när jag fyller 25år, men känns mer & mer som att det behövs faktiskt inte, även fast jag skulle vilja samla alla mina nära & kära under ett tak för en kväll.
Så jag funderar på om jag ska ha över mina tjejer en kväll och sedan släkten en annan kväll. Vi får se hur det blir, veckan efter min födelsedag ska jag upp till Vemdalen och åka skidor också så för vilt får det kanske inte bli. :p men känner jag mig själv rätt så vet jag ungefär vad som kommer hända och ske.

Nej nu ska jag läsa tidningen så hörs vi senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0