Snö & pulka åkande!

Runt tio gick jag och Linnea ut för att åka snowracer, men direkt när jag ska börja dra Linnea så går helga snöret av, :( den har ju tyvärr stått ute på balkong till nu så det va väl därför. Vi vände då på klacken gick upp och hämtade pulkan istället och iväg till backen drog vi. :)
Det va jätte kul att se Linnea springa upp och ner för backen med pulkan i högsta hugg. Efter ett tag gick vi ner till Konsum och köpte oss en smörgås och en pucko. Då såg jag även att dem hade stjärtlappar för bara femton kronor så vi köpte även två sådana. Vi satt oss på en bänk och åt upp och drack. Sedan far vi iväg till backen igen. Och då blev Linnea helt galen verkligen. Stjärtlappen åkte fort som satan och både hon och jag skrattade för fullt. Det är fasiken riktigt roligt att åka stjärtlapp. :) roligaste jag gjort på länge iaf. Linnea rullade runt i snön med lappen, hon åkte baklänges och höll i mig så vi åkte tillsammans och ramlade ovan på mig snö överallt. :) det va riktigt roligt, nu ska vi äta lite lunch och sedan blir det till att vila och sedan ut och leka i snön igen.

Ska försöka komma igång med bloggen nu igen också, men jag garanterar ingenting. Jag hoppas att ni står ut.

En stor kram till mina vänner & min familj som alltid finns för mig och ställer upp. Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0