Snart är det baddags. :)

Älskar att bada med skrutt, vatten skvätts, det leks med barbiedockor, vi plaskar, leker med ankor, skojar och skrattar. Mammas gull.
Imorgon jobbar jag till halv tolv igen, har gjort de en dag i veckan, tre veckor i rad. Riktigt härligt.

Just nu sitter vi och tittar på en film och Linnea är helt fast. :D haha, lik sin mor men söt ändå. Jag fastnar ju direkt när det är något som intresserar mig. Som nu tex. Jag har fastnat minst tre ggr i filmen under tiden som jag skulle skriva det här. Haha.

Nej nu ska jag fortsätta titta, vi hörs senare. Kul att några fler läsare hittat hit, hoppas ni stannar och om inte, trevligt att ni tittade förbi. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0